undersidebanner_inspiration

Øvrige arkiverdivider_undersideboks_sortunderside_nyheder

underside_profilen

underside_virksomhedscases

styrkditsalgSådan styrker du markedsføring og salg gennem digitalisering

Du snyder dig selv og taber langsomt terræn, hvis ikke du tænker digitalisering ind i dit salg og din markedsføring. Start i det små – men oplev store effekter.

Læs mere om Rikkes ideer til digitalisering >

divider-stiplet-sort

jkrDet starter med den sunde fornuft

Jeanette Kristensen er nytiltrådt forretningsudvikler hos Erhvervshus Sydjylland med spidskompetence i cirkulær økonomi. Hun understreger, at der er penge i cirkulær økonomi, og med små skridt kan virksomheder nå synlige resultater.

Kom godt i gang >

divider-stiplet-sort

ejerskifteEjer- og generationsskifte

Få hjælp til salget af din virksomhed eller generationsskiftet. Det er både følelser, psykologi og jura, som skal sikre dig en god overdragelse

Gode råd, du ikke vil gå glip af >

divider-stiplet-sort

mtaKina er tættere på, end du tror

Kræver det tonsvis af papirarbejde, en femårsplan og kæmpe investeringer at komme ind på det kinesiske marked? ”Nej, slet ikke”, siger Erhvervshusets nyansatte forretningsudvikler, Martin Th. Appel. Ifølge hans erfaring behøver de kinesiske forbrugere ikke at være mange klik væk for danske vareproducenter.

Kom tættere på Kina med Martin >

divider-stiplet-sort

hokuspokusdigi..

Hokus-pokus digitalisering ....

Digitalisering er ikke et magisk trylleord, der automatisk gør virksomheder rigere. Succesen med digitale tiltag afhænger af, at virksomheden har et klart og veldefineret projekt, som er forankret i forretningsstrategien. Det er budskabet fra erhvervshusets Torben Schwartz

Læs mere om udviklingsorienteret strategi >

divider-stiplet-sort