Indhold er hentet
Online gæstebog øger tilfredshed og salg
De fleste turister kender gæsteservicebogen fra feriehuset eller hotelværelset. En mappe fyldt med praktiske oplysninger, som du skal bruge for at få et godt ophold. Men den tager tid for receptionisterne at holde ajour, og indeholder ofte mere end rigelig information.
Indhold er hentet
29.11.2020
Derfor kniber det nogle gange med at huske detaljerne, når man som gæst skal bruge informationen.
Det har DigitalGuest fundet en løsning på med en digital gæstebog, og det virker for hoteller, feriehuse og testes nu også på flere campingpladser i et pilotprojekt. Lyt med, når administrerende direktør Christian Markedal fra DigitalGuest fortæller om løsningen, som er en løsning, der ekspanderer fra Danmark til hele verden.
Hør erfaringerne fra én af de campingpladser, der har været med i projektet, når Inge Vestergaard, medejer af Blokhus By Camping, fortæller om deres erfaringer med at prøve DigitalGuest. Inge kan berette om en mere effektiv drift, færre misforståelser for gæster og en øget gæstetilfredshed, fordi de har alle deres informationer på telefonen i lommen.
Den digitale gæstebog sparer papir, administration og øge gæstetilfredsheden, og så finder vi også ud af, at det ikke kræver de voldsomme tekniske færdigheder.
Indhold er hentet
Abonner på din mobil i din podcast-app, lyt online eller find podcasten på Spotify. Søg på "Tjek på Turismen".
Tjek på Turismen er skabt i samarbejde mellem Dansk Kyst- og Naturturisme og Erhvervshus Sydjylland. Målet er at inspirere alle de virksomheder, som lever af turisme. Her finder du alle episoder af Tjek på Turismen.